Vikailmoitus/yhteydenotto

Jos sinulla on ongelmia Lnet-verkon kanssa, pyri ensiksi käymään alla olevat pikaohjeet lävitse ja täytä vasta tämän jälkeen alla oleva vikailmoituslomake.

Huomaa, että vastaamme vikailmoituksiin pääsääntöisesti annettuun sähköpostiosoitteeseen. Jos täytät lomakkeen jonkun toisen henkilön puolesta, ole hyvä ja kerro sekä omat että asunnon asukkaan yhteystiedot.

Lomaketta voi käyttää vikailmoitusten lisäksi myös muihin yhteydenottoihin. Joudut silti täyttämään kaikki osoitetiedot, mutta viestin sisällössä voi keskittyä varsinaiseen aiheeseen.


Täytä kaikki kentät.
Asuntokohde *
Huom! Jos asuntokohteesi ei ole listalla, ei siellä ole Lnet-yhteyttä, vaan todennäköisesti Telian kaapelimodeemiyhteys. Katso LOASin sivuilta Telian asiakaspalvelun yhteystiedot.
Asunnon rappu ja numero
(Soluissa mainitse myös huoneen numero)
*
Asunnon tyyppi *
Nimi *
Email *
Puhelin *
WLAN-kohteissa, kerro omaatko eduroam-tunnukset (LUT/Saimia)

Otsikoi / tiivistä asiasi
*

Vian kuvaus / viesti

Ohje MAC-osoitteen löytämiseen Windows 7:ssa
Spammiesto: todista ettet ole tietokone kirjoittamalla tähän LOASin toimintakaupungin nimi. (Asut luultavasti siinä.)
*
2017-09-11